تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

سخنان و شعر زیبا و شنیدنی از فریدون مشیری


من
روز خویش را  ،
با آفتاب روی تو  ،
کز مشرق خیال دمیده است  ،
آغاز می کنم  ،
من
با تو می نویسم و می خوانم ،
من
با تو راه می روم و حرف می زنم  ،
وز شوق  این محال
که دستم به دست توست  ،
من
جای راه رفتن  ،
پرواز می کنم .
  فریدون مشیری

جملات زیبا و طلایی در مورد انسانیت ، بهشت ، قضاوت ، مسخره کردن و ماندگاری


زمین بهشت می شود ،
روزی که مردم بفهمند هیچ چیز عیب نیست جز قضاوت ومسخره کردن دیگران ،
هیچ چیز گناه نیست جز حق الناس ،
هیچ چیز ثواب نیست جز خدمت به دیگران ،
هیچ کس اسطوره نیست الا در مهربانى و انسانیت ،
هیچ دینى با ارزشتر از انسانیت نیست ،
هیچ چیز جاودانه نمی ماند جز عشق ،
هیچ چیز ماندگار نیست جز خوبى  .

    پائولو کوئیلو

جملات خوب و طلایی در مورد روش خوشبخت شدن


آدمی اگر بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق می گردد ،
ولی  او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است  ،
زیرا او دیگران را خوشبخت تر از آنچه هستند تصور می کند .

شارل دو مونتسکیو