تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

کد و شماره تلفن های جدید شهر های آذربایجان شرقی + تغییرات


 

 

طرح 8 رقمی شدن شماره های تلفن آذربایجان شرقی کلید خورد


  پروژه هم کدسازی تلفن های ثابت شهری درآذربایجان شرقی و تغییر کد این استان به 041 شامگاه چهارشنبه  با حضور اسماعیل جبارزاده استاندارآذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش نصر نیوز، مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی درآیین بهره برداری از این پروزه گفت : با راه اندازی این پروژه ازساعت 22 امشب عدد سه به شماره تلفن های ثابت تبریز تا محور ملکان ، عدد پنج  به شماره تلفن های ثابت شهرستان های میانه ، هسترود و چاراویماق و عدد چهار به شماره تلفن های بقیه شهرهای استان اضافه شد و تمامی تلفن های ثابت استان هشت رقمی شدند.

محمد فرقانی افزود : شهروندان ساکن درآذربایجان شرقی ازساعت 22شب چهارشنبه 22 مرداد ماه می توانند بدون گرفتن کد بین شهری در تمامی نقا ظ استان با یکدیگر مکالمه کنند و هموطنان خارج از استان هم می توانند با کد 041 با شماره مورد نظر خواهد تماس بگیرند.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی هداف از این تغییرات را بهبود و ارتقا سطح مکالمات و بسرتسازی برای زیرساخت های جدید توسعه استان  بیان کرد و گفت : با بهره برداری از این پروزه مبنای محاسبه هزینه های مکالمه تلفن های ثابت از پالس به دقیقه تغیر یافته و به ازای هر دقیقه مکالمه در داخل استانی به سه تومان و در خارج از استان به 30 تومان محاسبه خواهد شد.

پیش از این و در سیستم تعرفه های پالسی هزینه هر پالس مکالمه در داخل استانی 19 الی 30 تومان و در مکالمات بین استانی بین 30 الی 80 تومان بوده است .

هزینه هر دقیقه مکالمه از استان آذربایجان شرقی تهران براساس تعرفه های جدید مبلغ 33 تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی دراین مراسم همچنین ازمیها بودن بسترهای لازم برای راه اندازی  نسل سوم تلفن های همراه اول در استان خبر داد و گفت : درصورت دریافت مجوز از مرکز این امادگی داریم تا این پروزه را در استان عملیاتی کنیم .

استاندار آذربایجان شرقی هم درآغاز به کار پروزه یکسان سازی کدهای بین شهری استان از این پروزه به عنوان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات یاد کرد و نقش آن را در پیشبرد و تحقق برنامه های توسعه موردتاکید قرار داد.

اسماعیل جبارزاده با قدردانی از مهندسان و کارشناسان شرکت مخایرات استان در طراحی ، اجرا و راه اندازی این پروژه  گفت : شرکت مخابرات استان به ویزه در دوره جدید یکی از شرکت های پیشگام و موفق درحوزه ارتباطات و توسعه زیرساخت های مخابراتی استان بوده و همواره نقش و سهم خود را به خوبی ایفا کرده است .

استاندار آذربایجان شرقی ازیکسان سازی کدهای بین شهری استان به عنوان موفقیت برگز برای استان یاد کرد و گفت : امیدوارم یکی ازمحورهای توسعه آینده استان دربخش IT صورت بگیرد که هم دربخث اشتغالزایی و هم درتوسعه سایر بخش ها دارای نقش برحسته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
جلدیران سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 15:18 http://www.jeldiran.com

سلام
لطفا من رو بپذیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد