تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

زمان و ساعت پخش سریال دولت مخفی - شبکه 2 - تصاویر و عکس ها - اسامی بازیگران


 

  سریال دولت مخفی به زودی در شبکه دو به نمایش در می آید "دولت مخفی" سعی دارد در 28 قسمت 45 دقیقه ای لحظه لحظه های دوران اسارت از سوی اسرا و خانواده های چشم انتظار آنها را به تصویر کشیده و صبر، اراده و استقامت این بزرگ مردان را در قالبی داستان گونه ارج نهد.



این مجموعه تلویزیونی از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو می رود.

ساعت تکرار : 02:00


10:20


13:25



 



 



این مجموعه با تهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی دو کارگردان دارد، فصل نخست آن که مربوط به  بخش های خانوادگی سریال است را حسن برزیده ساخته و فصل دوم که مربوط به اردوگاه اسرا است را راما قویدل کارگردانی کرده است.
دولت مخفی روایتی داستانی دارد و فیلمنامه آن بر اساس خاطرات مستند آزاده ها نگاشته شده است. برخی شخصیت های این سریال حقیقی هستند و از آن ها می توان به  سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی اشاره کرد.
در این سریال لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس ابراهیم برزیده، علی اسیـوند، مهدی صبایی، مجتبی رجبی معمار، روح الله کمالی، سام درخشانی، فرهاد بشارتی، سعید داخ، محمد فعلی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.
پژمان بازغی ( سعید) از بازیگرهای اصلی این سریال است، او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد. در واقع پدر او مفقود می‌شود و سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌آورد. اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.
لاله اسکندری نیز در این مجموعه تلویزیونی نقش شخصیتی به نام پروانه را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقه‌مند است، اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.
«دولت مخفی» داستان خود را در سه محور روایت می‌کند؛ اول مناطق جنگی، دوم شهرهایی که دور از جنگ است و مردم جنگ‌زده را پناه داده‌اند و سوم، اردوگاه‌های عراقی که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به آرش خلاق دوست مدیر تصویربرداری، سیامک احصایی طراح صحنه و لباس، هوشنگ قنواتی زاده بازنویسی فیلمنامه (بخش اردوگاه)، مهری شیرازی طراح گریم، رضا کشاورزی برنامه ریز، هادی معنوی پور مدیرصدابرداری، سعید فرامرزی جانشین تهیه کننده، محمود ریحان صفت جانشین تولید، فرامرز رضایی مدیرتدارکات و آنه ایری دکوراتور اشاره کرد.



http://media.isna.ir/content/1411558774458_1.jpg/2



نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 23:09

خیلی خیلی خیلی عالی است دورود برشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد