تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

سریال باریشاق - زمان و ساعت پخش - شبکه آذربایجان غربی


 

 مجموعه تلویزیونی باریشاق


پخش از شبکه آذربایجان غربی


ساعت پخش : 22:00


ساعت تکرار 11:00


بازیگران : پرویز ظرافت ، فاطمه شکری ، فریدون سید سیاح ،


رقیه بایبوردی ، مریم بایبوردی ، زینب خیر الهی ، رضا فرخ زاده،


هادی افتخار زاده ، علی مردمی ،نوشین قربانی ، مرتضی نورپور،

لیلا اسدی ، پوریا فرهادپور ، محمد علی دباغ زاده


کارگردان : مجید خردمندی

نویسنده : سعید جلوه گری



نظرات 5 + ارسال نظر

باسلام هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد

پوریا فرهادپور سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 22:23

ارومیه اصلا برای کارهای هنری فایده ندارد چون آدماش تنگ نظرند اکبر عبدی هم سن من بود فعالیت هنری شروع کرد کجا رسید منو بعد از بازی در سریال باریشاق کنار گذاشتند به هر حال ممنونم

پوریا فرهادپور جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:02

با سلام برای کلیه گروه هنری ارومیه التماس دعا دارم

پوریا فرهادپور جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

با سلام دوستان منو فراموش کردند من آماده همکاری هستم

پوریا فرهادپور پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 22:51

من پوریا فرهادپور دو سال زحمت کشیدم یه بار نگفتند دستت درد نکنه

با تشکر از زحمات شما....همیشه موفق و پایدار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد