تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

جایزه سال 2014 آکادمی جهانی جراحان مغز واعصاب در دستان پروفسور مجید سمیعی


 

 

آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان در سایت رسمی خود اعلام نمود که این آکادمی چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان پروفسور مجید سمیعی را به عنوان برترین دانشمند و جراح مغز واعصاب جهان و برنده جایزه این آکادمی با عنوان گلدن نورون اوارد در سال 2014 انتخاب نموده است.



این جایزه طی یک مراسم رسمی در تاریخ 11 اکتبر سالجاری جمعه این هفته در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید طراز اول جهان در رشته جراحی مغز واعصاب به پروفسور مجید سمیعی اعطاء شد.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/19/2658077_409.jpg

لازم به ذکر میباشد، که ماه گذشته نیز طی یک مراسم رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستاراخان به پروفسور سمیعی اعطاء گردید و از وی جهت آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل امد.

پروفسور مجید سمیعی پر افتخارترین جراح ایرانی میباشد که دهها جایزه و مدال علمی بین المللی را در زمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز واعصاب به دست آورده اند و در سال 2013 نیز از طرف نشریه معتبر ورلد نوروسرجری به عنوان برترین جراح مغز واعصاب جهان در سال 2013 انتخاب و دهها استاد و جراح تراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز واعصاب در شماره ویژه این نشریه که به مناسبت انتخاب وی به عنوان جراح برتر جهان در سال 2013 انتشار یافت مقالات متعددی را به چاپ رساندند.

پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و هم اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران رهبری و هدایت ساخت بزرگترین مرکز بین المللی علوم مغز واعصاب جهان را در ایران دنبال مینمایند. در این برنامه هم اکنون نخبگان جوان پزشکی کشور دوره های آموزشی فوق تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی مینمایند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد