تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

زمان و ساعت پخش سریال لبخند ماهی ها - شبکه 2 - عکس ها و تصاویر


 

 

مینی سریال لبخند ماهی ها

موضوع: این تله که رویکردی انتقادی دارد، در قالب یک طنز اجتماعی تاثیرگذار معضلات  اجتماعی از جمله طلاق را به بوته نقد می کشد. «معصومانه در خواب» درباره  زندگی جوانی است که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی اش دستخوش آجتماعی شدید اجتماعی می شود. کامران تفتی در این تله نقش فریدون پسر بیست و چند ساله‌ای را بازی می‌کند که مادرش به دلیل متارکه او را در همان دوران کودکی ترک کرده با پدرپیر و دستفروش خود اسد زندگی می‌کند. او که بعد از طلاق مِهر مادری را در زندگی خود احساس نکرده، دستخوش آسیب‌های شدید اجتماعی قرار می‌گیرد و نسبت به مرگ پدربزرگش هم بی‌تفاوت است، اما روزگار ماجرای دیگری را برای او رقم می‌زند.

این تله که 11 تیر در کرج کلید خورد بصیری یک طنز اجتماعی هدفمند است که می‌کوشد در کنار روایت داستانش پیام‌های اخلاقی و ارزشی هم به مخاطب بدهد.


این سریال از روز سه شنبه تا روز پنج شنبه از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.


ساعت پخش : 21:30

ساعت تکرار و باز پخش : 01:45

11:00

13:15

 

 

بازیگران اصلی:جمله کامران تفتی، ایمان صفا، افشین سنگ چاپ، فریده دریا مجد، مهران رجبی، اصغر نقی زاده ،حامد وحید، سعید پیردوست،   کیانوش گرامی، سیامک قاسمی،مهدی فقیه، عزت الله رمضانی‌فر، سولماز حصاری و... 

عوامل:

تهیه کننده: محسن دانشور

کارگردان: محمد بصیری 

نویسنده: فرهاد طب نوری( که فیلمنامه‌هایی چون «مجنون لیلی و پروانگی» قاسم جعفری و «سه درجه تب» حمیدرضا صلاحمند و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» را درکارنامه دارد، )

مجری طرح: محبوبه مجلل 

 تصویر بردار: احمد احمدی

صدابردار: مسعود شاهوردی 

مدیرصحنه: علیرضا شهسواری 

 گریم: مجید وثیقی

دستیار اول کارگردان: وحید نصیری 

تدارکات: علیرضا مجلل 

منشی صحنه: شیماباقری 

تدوین: لیدا جهانگیری 

آهنگساز: آرمان موسی پور


نظرات 1 + ارسال نظر
آتش حقیقی چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 18:44

با عرض سلام و خسته نباشید ... گزارش مینی سریال ( لبخند ماهی ها ) به نام سابق ( معصومانه در رفاقت ) به کارگردانی (محمد بصیری ) و طراحی گریم این جانب ( آتش حقیقی ) بوده است و شواهد کافی و لازم موجود میباشد لطفا اصلاح بفرمایید www.ganjinefilm.com

سلام.....خیلی ممنون...موفق و شادکام باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد