تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

زمان و ساعت پخش سریال آیریلیق - شبکه سهند - اسامی بازیگران


 

 سریال تلویزیونی آیریلیق


زمان پخش از روز چهارشنبه 3 دی ماه 1393


از شبکه سهند آذربایجان شرقی


ساعت پخش 21:40


ساعت تکرار


12:30


تهیه کننده : جمال پور فرج


کارگردان : یونس مقدم


بازیگران : هادی افتخار زاده ، ناصر هاشمی ، حمیده مقدس زاده ، وحیده صحرانورد


علی اشرفی ،پریسا سهرابی ، علی حبیبی ، حامد سیدی ، عادل ورمزیار ،


عزت عابدی ، سجاد راثی ،  محمد قنبری ، ابوالفضل جدیری ، سیروس مصطفی ،


علی فتوحی ، نازیلا ایران زاد ، بیتا سعادتی ، یوسف اکبرنژاد ،محسن نوروزی ،


یحیی زارع ، احمد اعظمی ، حسین جامعی ، محمد قربانی، وحید منافی




نظرات 13 + ارسال نظر
خودم جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 23:41 http://teimourlou.blogsky.ir

ممنونم اما خیلی کمه یه دونه!بیشتر بذارین خب با سکانسای متفاوتی که از یوسف داش ازهمش میخوام لاقل3تای دیگه!بخشینا فقط اینجا میتونم راحت خواستمو بگم بازم ممنونتونم

فقط همینا را تونستم پیدا کنم اگه بازم پیدا کردم اینجا پست می کنم...موفق و شادکام باشید.

خودم پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 12:03 http://teimourhou.blogsky.com

وااااااای ازتون خیلی سپاسگذارم خیلی متشکر که خواستمو اجابت میکنینبه امید اونروزسعی کنین حتماً برام پیداش کنین لطف میکنین هر روز به اینجا سرمیزنمدلتون شاد

ممنونم...پایدار باشید.

خودم چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:46 http://teimourlou.blogsky.com

حیف آیریلیق تموم شد!همگی دسمریضاد انشاله بازم بتونیم شاهداینجور فیلما که فقط بازیگرای خودمون توش هنرمندی میکنن باشیم.اما لطفاً نگین گیر دادما منکه عکس بازیگرا رو پیدا نکردم هنوزازکجای فیس بوک عکسارو گیر بیارم از کی باید بخوام آخه؟وجدانی خواهشاً کمکم کنین باور کنین خییییییییییییلی خوشحال میشم بخاطر عزیزتون کمکم کنین ممنونم

اگه عکس هایش را پیدا کردم حتما اینجا پست می کنم تا ببینی....موفق و شادکام باشید.

محمد شکور سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 21:30

خودم شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 14:52 http://teimourlou.blogsky.com

باسلام خدمت دوست عزیز که جواب دادن حتماً به فیس بوک سرمیزنم امروز جواب شمارو خوندم ازتون یک دنیا ممنونم خیلی دوس دارم اون عکسارو داشته باشم لطف کردین خوشحال شدم آخه آقای اکبر زاده با همون گریمش تو سریال آیریلیق منو یاد عزیز ازدس رفتم انداختن!اما اگه بگم باورتون شاید نشه که بخاطر همینم با اینکه30 سالمه اما برنامه ی ناز بالالار رو نگا میکنم تا شاید یکم تسلی بیابم آخه آقا یوسف مجری اون برنامه هم هستن از همگی متشکرم

دوست سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 18:48

عکس ها تو فیس بوک هستش با نام بازیگرها سرچ کنین.

ممنون...موفق باشید.

دوست سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 18:46

عکس ها تو فیس بوک هستش با نام بازیگرها سرچ کنین.

خودم یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:31 http://teimourlou.blogsky.com

باسلام وخیییییییییییلی ممنون از بازی بازیگران سریال آیریلیق!دست همه دست اندرکاران هم دردنکنه.فقط میخواستم ازتون بخوام که عکس بازیگرا خصوصاً یوسف اکبر زاده رو با همون گریمش تو فیلم آیریلیق چجوری وازکجا گیر بیارم؟آخه خییییییییییییلی شبه یه عزیزی هس که ازدس دادمش.ممنون میشم اگه کمکم کنینوجدانی یکی جواب بده لطفاً یه دنیا ممنون

سلام....عکس های این سریال را من ندیدم هنوز...موفق باشید.

سلطان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:25

بو سریالین متن موسیقیسن ایستیرم دانلود الییم

پریا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 22:51 http://teimourlou.blogsky.com

خیلی عالیه وقشنگه اما حیف بهزاد کشته شد کاش یه جور دیگه میشد کاش بهزاد میتونس برگرده پیش باباش !!کاش نمیمرد حیف شد من خییییییییییییییییییییییلی دوسش داشتم اصن به عشق اون این سریال رونگا میکردم حیف

سونیا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 12:38

یاشاسن اذربایجان

alone یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 07:27

محشربود افرین

محمد رضا جوادی جمعه 12 دی 1393 ساعت 17:43

خیلی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد