تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

گزارش بورس 15 دی 1393 دوشنبه - بازار فرابورس - امروز


 

 

با اتمام ساعات معاملات روز دوشنبه 93.10.15 شاخص بازار اول ( تالار اصلی ) با 381 واحد افت به رقم 50284 واحد رسید. همین وضعیت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعی) شاهد هستیم بطوریکه شاخص تالار فرعی در این روز با ثبت 341 واحد کاهش عدد 134064 واحد را تجربه کرد. شاخص کل بورس نیز در روز جاری با 418 واحد افت به رقم 68232 واحد رسید.

به نقل از بورس نیوز ، همچنین در این روز "تیپیکو" با 7 واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل "وغدیر" با 66 واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با 3 واحد افت به رقم 771 واحد رسید.


در این شرایط امروز "پترول" با 0.39 واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل "مارون" با 0.88 واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتنی است ارزش کل معاملات در بازار بورس به رقم 1158 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 1146 میلیارد ریال رسید.

با پایان معاملات امروز افت بازار سرمایه و روند نزولی آن یکساله شد. طی این یک سال بارها و بارها در خصوص روزهایی که در آن هستیم هشدار دادیم و خبر نوشتیم اما نه گوش شنوایی برای خبرهای ما بود و نه گوش شنوایی برای صدای سهامدار لذا تصمیم گرفتیم تا به پاسداشت سهامدارانی که یکسال در این بازار ماندند و سرمایه خود را از دست دادند و هنوز هم به آینده و وعده های مسئولین امیدوارند از راه مدنی اعتراض کنیم از همین رو برای روند منفی یکساله بورس یک روز سکوت می کنیم.

یکروز سکوت برای افت یکساله بورس / سکوت سرشار از ناگفته هاست


منبع : بورس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد