تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

گزارش اخبار بورس 21 دی 1393 یکشنبه - بازار فرابورس ایران


 

در بازار امروز  بورس تهران


در حالی که سقوط آزاد شاخص کل همچنان ادامه دارد شاخص با 685 واحد ریزش به رقم 65 هزار و 512 واحد رسید.


بر این اساس در گروه خودرویی‌ها، ایران خودرو با روند منفی 2.56 واحدی به کار خود پایان داد.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها نیز بانک صادرات ایران کاهش 3.39 واحدی و بانک ملت کاهش 2.79 واحدی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در سایر نمادهای تالار بورس گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با روند منفی 0.34 واحدی، س.نفت و گاز پتروشیمی تأمین با کاهش 1.06 واحدی، صنایع آذرآب با کاهش 3.49 واحدی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت کاهش 2.55 واحدی را تجربه کردند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شایان ذکر است در گروه شاخص‌های تالار بورس نیز روند منفی همچنان ادامه دارد به طوری که شاخص صنعت با روند منفی 485 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 24 واحدی، شاخص آزاد با روند منفی هزار و 13 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 37 واحدی به کار خود پایان دادند.

علاوه بر این شاخص بازار اول نیز با روند نزولی 586 واحدی به رقم 48 هزار و 517 واحد و شاخص بازار دوم با روند نزولی 806 واحدی به رقم 127 هزار و 157 واحد رسید.

گفتنی است در معاملات امروز، توقف نماد معاملاتی (ثفارس)، حراج مجدد نمادهای معاملاتی (وتوس)، (خزرح)، اطلاعیه مهم در خصوص عدم امکان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتی (فوکا) صورت گرفت.



همچنین در پایان معاملات امروز شاخص فرابورس ایران با 10 واحد افت به رقم 729.10 واحد رسید. 





بر این اساس در گروه نمادهای بازار فرابورس تنها نماد س.توسعه و عمران استان کرمان با روند مثبت 0.23 واحدی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که در گروه بانکی‌ها، بانک حکمت ایرانیان با روند منفی 4.01 واحدی، بانک گردشگری با روند منفی 3.36 واحدی را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این گروه قاسم ایران با روند کاهشی 3.82 واحدی، گروه پتروشیمی س.ایرانیان با روند کاهشی 2.73 واحدی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با روند کاهشی 4.19 واحدی را تجربه کردند.

گفتنی است در معاملات امروز بازار فرابورس توقف ثبت معاملات توافقی در نماد معاملاتی (دهدشت1)، گشایش نماد حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه نوین در نماد (نوینح1)،‌ توقف نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا (پرشیا1)، توقف و انتقال نماد شرکت بیمه اتکایی ایرانیان به بازار اول فرابورس ایران، ادامه پذیره‌نویسی اوراق اجاره شرکت واسط مالی دی یکم در نماد (صامیا1)، محدودیت‌های عدم فروش تا 2 ماه و سقف خرید در حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، در خصوص محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی(نوین1) صورت گرفت.


منبع : باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد