تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

جدول قیمت جدید خودرو 1393

 

 


با نزدیک شدن به سال جدید و در پیش بودن سفرهای نوروزی بسیاری از مردم به بازار خودرو مراجعه  می کنند که به گفته برخی کارشناسان این عرصه با اوج گرفتن تقاضا ، قفل این بازار شکسته شده و تاحد زیادی از رکود خارج می شود.




 برهمین اساس در هفته ای که سپری شد با افزایش نسبی تقاضا شاهد صعودی شدن روند بازار خودرو بودیم به گونه ای که در برخی موارد نیز قیمت برخی خودروها با افزایش جزیی همراه بوده است. 

در واقع خودروسازان طبق عرف با اجرای طرح ها و روشهای مختلف فروش باید به تعهدات خود خصوصا در چند ماهه پایان سال پاسخ دهند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تولید مطلوب، عرضه به موقع محصولات و گستردگی خدمات از جمله اقدامات در راستای جذب هر چه بیشتر تقاضاست که با توجه به اظهارات متولیان این صنعت در دستور کار خودروسازان کشور قرار گرفته است.

البته در این بین شرکتهای واردکننده خودرو بیکار ننشسته و با استفاده از کم توجهی به تولیدات داخل به فکر کسب سود خود بودند ولی با این حال نمی ‌توان گفت بازار خودروهای وارداتی وضعیت مناسبی داشته است. 

از یک طرف قیمت بالا و پایین بودن سطح ایمنی بعضی از خودروهای وارداتی و از طرفی دیگر عدم وجود قطعات یدکی، نداشتن ضمانت و گارانتی کافی، نبود نمایندگی های گسترده جهت خدمات پس از فروش، کمبود لوازم یدکی و  نقض حقوق مصرف کننده  از نواقص مهمی است که باعث شده  تا  مشتریان تمایل چندانی به خرید خودروها ی وارداتی نداشته باشند. 

لذا خودروسازان داخلی باید برای حفظ بازار و بهبود اوضاع محصولات تولیدی خود را به جهت کیفیت ، ایمنی، تنوع بالا و خدمات پس از فروش گسترده که جزو منشورات و ملزومات خودروسازان داخلی است مورد توجه جدی قرار دهند تا تمایل خریداران برای بهره‌گیری از خودروهای داخل روند صعودی خود را طی کند.

قیمت‌ها به شرح زیر است:








منبع : باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد