تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

زمان و ساعت پخش سریال آوای خاک - شبکه شما - بازیگران - عکس ها و تصاویر


 

 



مجموعه تلویزیونی «آوای خاک» محصول صدا و سیمای مرکز کردستان از شبکه شما پخش می‌شود.

آغاز پخش سریال «آوای خاک» از شبکه شما


ساعت پخش : 21:00 و تکرار 11:00


سریال «آوای خاک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل صدقی در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای در صدا و سیمای کردستان تولید شده و از امشب ساعت 21:00 از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

فریدون انصاری مجری طرح این سریال، مکان‌ها و ساختمان‌های قدیمی در شهر سنندج و روستاهای اطراف آن همچون روستاهای نوره و کانی مشکان را از مهمترین لوکیشن های اصلی این سریال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این سریال بیش از50 لوکیشن دارد اضافه کرد: بخش عمده ای از این سریال در لوکیشن دکور بازار قدیم سنندج تصویربرداری شده است.

وی با بیان اینکه سریال آوای خاک با موضوع دخالت بیگانگان در کشور تولید شده است ابراز داشت: این سریال تاریخی مربوط به اواخر دوره مشروطیت و جنگ جهانی اول در کردستان می‌باشد.

وی ادامه داد: داستان اصلی مربوط به مبارزات مردم کردستان بر علیه حضور بیگانگان به هنگام اشغال کشور توسط قوای روسی و انگلیسی می باشد به گونه ای که محور حوادث بر همگرایی مردم این خطه با سایر مردم ایران برای حفظ و تمامیت اراضی ایران در این مقطع تاریخی می باشد.

انصاری با اشاره به داستان این سریال ادامه داد: در روستایی به نام میرآباد جشن عروسی برپاست هنگامی که جشن برگزار می شود فردی وارد روستا می شود که حامل پیامی است که در تهران کودتای محمد علی شاه صورت گرفته است با اعلام این خبر روستا در آستانه ماجراهایی می شود.

وی با بیان اینکه 20درصد از بازیگران بومی و 80 درصد از بازیگران از استان ها ی دیگر انتخاب شده اند ابراز داشت: اکثر بازیگران این مجموعه با توجه به شخصیت ها و شرایط فیزیکی و هنری موجود در فیلمنامه از شهرستان های سنندج، کرمانشاه، همدان، سقز و تهران انتخاب شده اند.

این سریال به زبان فارسی تولید شده و تکرار آن هر روز ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

جلیل بشتام، حمید رضا نعیمی، خسرو شهراز، سیروس بری، مهراد بنکداری، مهدی چایانی، ابراهیم سعدالهی، اسماعیل پاشایی، ایرج رنجبر، توران یاقوتی، محمد قمی، بابک فرخ پی، احمد بیگلریان، محمد حبیبیان، شهروز قدمی، منوچهر امیریان، ندا قاسمی، محمد علی عبدالملکی، کاوه محمدی، مصطفی بیگی، احمد صدفی، علی اشرف صدیقی، خسرو معین افشار، رضا سعیدیانی، شهرام صابونی، فریبا حبیبی، شیما ملایی، توفیق ملکی، خسرو میرزایی، شهرام آدشیرین از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

همچنین دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

مجری طرح: فریدون انصاری / تهیه کننده وکارگردان: اسماعیل صدقی/ ناظرکیفی: سید فرضی رسایی/ تصویربردار و نورپرداز: فردین باتمانی/ صدابرداران: فارس عبدی، سروان فهیم/ طراحی فیلمنامه و پژوهش: اسماعیل صدقی/ نویسندگان: احمد بیگلریان، غلامرضا بیابانی /طراح گریم:شهرام آدشیرین /برنامه ریزان تولید: حامد شیدایی، سیروس بری /دستیاران گارگردان: حامد شیدایی، منوچهر امیریان، احمد بیگلریان/ دستیاران تهیه: فریدون انصاری، مجید حسینی/ تدوین: سید صالح حسینی /طراح لباس: آذر نحبیبی، کیان کاشفی/ طراحان صحنه: کیان کاشفی، اسماعیل صدقی/ مدیران تدارکات:مجید حسینی، علی ملایی/ منشی صحنه: راشین باتمانی، لیلا عراقی.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد