تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

جملات ناب و زیبای بتهوون

 

 

جملات ناب و زیبا از لودویگ فان بتهوون


..................................................................



زیانی که از بیان حقی متوجه من گردد به مراتب

مرا گوارا و دلپذیرتر است تا آنکه پنهان کردن

مطلبی ، ضرری به حقی برساند.

................................................................................

هنر من باید برای سعادت بیچارگان اختصاص یابد.



................................................................................
 
من برای شادمانی به دنیا نیامده ام، من آمده ام
تا کارهای بزرگ انجام بدهم.
 .............................................................................
اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی
 دیگران بکوش ، زیرا آن شادی که ما به دیگران
 می دهیم به خود ما بر می گردد.
................................................................................

 
من می خواهم گریبان سرنوشت را بگیرم، او
 نمی تواند سر مرا در برابر زندگی خم کند.
 

..............................................................................

هرگاه آسایش، درازمدت و بی دلیل باشد، به تنبلی می گراید.
...................................................................................

در جهان، چیزی برتر از محبت نمی بینم.

 
...................................................................................

موسیقی از فکر تراوش می کند و در قلب می نشیند.


 

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد