تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

تیمورلو

تیمورلو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

زمان و ساعت پخش سریال تعبیر وارونه یک رویا - شبکه 1 - بازیگران ، تصاویر


 

سریال تعبیر وارونه یک رویا

پخش از شبکه یک سیما

ساعت پخش 22:00

تکرار 01:00 و 14:35


مجموعه تلویزیونی "تعبیر وارونه یک رویا" به کارگردانی فریدون جیرانی از روز شنبه سوم مرداد به روی آنتن شبکه یک می رود.


این مجموعه به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که از روز شنبه سوم مرداد ساعت 22 از این شبکه پخش خواهد شد.

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده و قرار است بصورت پنج شب در هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه پخش شود.

کارگردان مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا از مراحل پایانی تصویربرداری این سریال خبر داد و گفت: این روزها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار داریم و کار باجدیت در حال پیگیری است.

فریدون جیرانی افزود: با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 1000 دقیقه از کار ضبط شده است تصریح کرد: در یک جمع بندی باید بگویم که تا الان 13 قسمت سریال بطور کامل آماده شده است ولی نکته اینجاست که بقیه قسمت ها هم آماده است ولی فقط تصاویر میانی قسمت ها باقی مانده که گروه شبانه روز در تلاش هستند تا با ضبط سکانس های لایی، سایر قسمت ها هم آماده پخش کنند.

او ادامه داد: 90 درصد کار تصویربرداری شده است و باقی مانده کار هم به امید خدا در حال تصویربرداری است.

وی درباره  اینکه آیا تا قبل از شروع پخش سریال، مراحل تصویربرداری به پایان می رسد یا خیر، تصریح کرد: تصویربرداری سریال تا زمان پخش آن ادامه خواهد یافت اما با توجه به این که کار در سراشیبی قرار گرفته و تعدادی از قسمت ها هم آماده است ان شاا... به پخش می رسد. اما بطور قطع تا دهم مردادماه تصویربرداری سریال به اتمام می رسد.

این کارگردان همچنین اظهار داشت: از سکانس هاس اصلی و باقیمانده، سکانس های قسمت ما قبل آخر سریال است که باید به لب مرز ایروان – ارمنستان برویم تا این تصاویر را تصویربرداری کنیم. 

جیرانی ادامه داد: به غیر از امیر جعفری و داریوش ارجمند که دو بازیگر اصلی این سریال هستند بازی سایر بازیگران تقریبا تمام شده است و این دو بازیگر برای ضبط سکانس های پایانی در مرز ایروان و ارمنستان جلوی دوربین خواهند رفت.

فریدون جیرانی یادآور شد: براساس اعلام قبلی قرار بر این بود که بدلیل فضای جاسوسی و امنیتی، ما این سریال را به شکل سیاه و سفید به روی آنتن ببریم اما از آنجایی که پخش سیاه و سفید کیفیت کار را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل می کند و این کار به کیفیت پخش آسیب می رساند، تصمیم بر این شده است که سریال بصورت رنگی پخش شود.

وی درباره اینکه همزمانی پخش سریال تعبیر وارونه یک رویا با مذاکرات هسته ای در وین چقدر در جذب مخاطب موثر خواهد بود، گفت: البته کار همزمان نیست ولی قصه این سریال کلی تر از مذاکرات هسته ای است هر چند در روند داستان به مذاکرات هم اشاره ای شده ولی این یک سریال جاسوسی است که به موضوع توطئه های سرویس جاسوسی اسرائیل موساد برای خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران می پردازد.

کارگردان فیلم سینمایی من مادر هستم اظهار داشت: البته پیش از این هم سریال هایی با مضمون امنیتی از تلویزیون پخش شده است اما نزدیکی پخش سریال تعبیر وارونه یک رویا با مذاکرات لوزان سوئیس و وین مقداری این سریال حساس تر خواهد شد و قطعا مخاطب بیشتری را هم جذب خواهد کرد.

جیرانی تاکید کرد: سریال های جاسوسی با سریال های ملودرام اجتماعی تفاوت عمده ای دارد هر چند که در دل داستان این سریال هم یک ملودرام نهفته است ولی با سایر سریال ها تفاوت دارد.

داستان مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا درباره موضوع انرژی هسته‌ای و خرابکار صنعتی است که در آن امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، الهام کردا، فرزین صابونی، آزاده سدیری، نیما نادری، صفا آقاخانی‌، نگار عابدی، علی صالحی و ثریا قاسمی ایفای نقش کردند.


نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:07 http://niloofar9191.mihanblog.com/

حلول ماه شوال و عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم
658

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد